pagājušajās brīvdienās neizdevās servisa apmeklējums, 38.5.
šodien sanāca. nomainījām pneimo.
patiesībā, process baigi fiksais, ja jāmaina tikai spilvens.
atvienoju aķīti.
- izmetu no grabažnieka ārā grīdu, lai varētu izņemt dziļāko paneli, zem tā pneimo gali ( nezinot izmetu abas :D )
- atskrūvē vienu skrūvīti te un 2×2 dziļāk (nolaidu ķebļus, lai tiktu klāt)
šo nevajag darīt, bet nezinot kas zem viņiem ir, paskatījos.
zem otras plastmasas laikam video bloks, tagad zinu, ka tāds ir. varēšu domāt, vai gribu atdzīvināt monitorus sēdekļos.
te var redzēt dubultās skrūves vienā pusē, tādas pašas ir otrā, pa kreisi ir noguldīti ķebļi.
vasarā, kad mašīnu krāsoja pie Speed3, puiši nolējuši ar eļļveidīgo kaut kādu, nezināju, bet te arī rūsiņas ap plastmasa aizbāžņiem. ūn webasto blociņš, pults?! un pliks konektors ?!
pa tēmai – melnais vads uz rezervuāru, zilais – pienākošais no kompresora.
atskrūvēju zilo vadiņu, izlaidu gaisu, pēc tam saspiežot plastmasas ap pneimas spilvena uzgali, novilku nost. atlika noņemt dzelzs klipšus un augšā vairs nav ko darīt.
- noņēmām riteni, atskrūvējām vienu skrūvi, saspiežam, izvelkam. atpakaļceļā tāpat. (pneimas papīra “blīvi” nost neņēmu)
- tukšais spilvens tā mazliet ļurīgi “pievilkās” uz esošās skrūves, ceru, ka tādēļ, ka bez gaisa. tizli būs, ja tur kaut kas nepareizi. :D
lielāks izaicinājums bija nomainīt gaisa rezervuāru. pietrūkst daži mm, lai izņemtu bez papildus darbībām.
ķeras ap iezīmēto skrūvi. tad nāksies pa3.14sties ar uzgaļa izdabūšanu nesalaužot. svarīgi bija izdabūt nesalaužot, jo jauno vajag iedabūt, tā varētu nofleksēt trubu un miers.
atrisinājums – iebāž rezervuāra trubas plakano galu, tad taisa 180 pagriezienu, lai ielien pārējais.
vietas maz, ar vairākām pārejām atskrūvējam rezervuāru.
nostiprinājām reduktoru, atskrūvējām pusrāmi. kreisajā nav problēmu, bet labajā traucē bāka, atkal vajag izdomu vai arī precīzus darba rīkus.
te, labā puse, kur savas tirkšķenes iebāzt nevarējām, bāka traucē.
kreisajā pusē brīvi.
sākusi klabināties priekšā piekare, pačekojām kas tur.
labajā pusē vairāk, kreisajā mazāk, jāmaina stienīši, nemaksā daudz, jāuzsūta arī šī sadrupusī detaļa, bračka teica uzmest aci, nezinu latvisko nosaukumu.
sliktā ziņa, – self leveling suspension inactive nepazuda. vēl ir cerība, ka vajag pabraukt ilgāk, vai atļaut viņam padomāt.
otra cerība, ka vajag piemest kompi un paskatīties ko vēl labu raksta. :D
trešā ne-cerība, ka mošk vadi līdz devējam vai arī drošinātājs.
izskatās tīri neko, bēt reāli sapuvuši. ja pneimu saloka stāvoklī, kādā laikam viņa stāvēja, – plaisas daudz, bet, tipo noripinājos gandrīz pusgadu, šad tad mazliet nošļuka sāns. redzēs kā būs tagad.
palielam, paliek nemainīts 1 trubiņas posms, pie kompresora.