sanāca brīvāks brītiņs un kolēģis aizlienēja garāžu ar bedri.
visu atskrūvējām, bet nevarējām dabūt ārā. negribējās vēlreiz jaukt ieplūdes kolektoru ar motora augšu. izdomājām, ka varētu provēt gar izpūtēju. pirms pāris mēnešiem, kad mainījām kārbai eļļu, nopētījām, ka izpūtēja flanči ir nopuvuši, ka darboties ap to sapuvumu nebūtu prāta darbs, tad laikus nomedījām, kur nopirkt savilcējus un ķērāmies klāt.
noāmurojām nost flančus ar kaltu, tad nevarējām izpūtēja trubas dabūt vāļā, āmurs ar laiku pārliecināja arī trubas atvērties. no izplūdes kolektora atvienotais izpūtējs karājās ar katalizatoriem tā, ka nevarējām dabūt tāpat visu izpūtēju ārā, būtu jāatskrūvē kāds stienis, kas izskatījās, ka savienojas ar riteņa svirām. pagaidām nolēmām, ka katalizatorus neravēsim ārā. vajag izbraukāt pāris mērķus, tad mošk janvārī.
dabūjot brīvu izpūtēja posmu, kur katalizatori uzreiz aiz izplūdes, to sagriezām un izņēmām turbīnu caur apakšu.
izplūde bija ok
ieplūde tagad
un “flancis” izpūtējam, ja derēs, paņems vēl vienu tādu. jāpavēro cik ātri sapūs.
turbīnas aukstā gala remonts 165.
ieteica, ka tad, kad piešķils, lai kādas 15min padarbojas bez vakuuma piesprausta, lai saeļojoties.
Bilance krājas, bet. BET. Ja katru reizi ir kaifs iesēsties un piešķilt, tad īstenībā gandrīz po cik maksā.
jep, pagaidām katru reizi, kad es viņu ieraugu – smaids līdz ausīm :D