šodien dzirdēju no esoša DEAC klienta briesmīgas lietas, kuram esot tas pieriebies un iešot prom.
vai paliks LV vai ārpus, vēl redzēšot.
kā lielākos iemeslus minēja:
supports brīvdienās neesot,
monitoringa datus nevarot iedot,
manageris metot nost telefonu.
brutāli, – labi, varu saprast, ka tur managerim nestāv, bet, ja esi tādā 24/7 biznesā tad tā kā derētu pacelt pašam vai arī pārsūtīt supportam.
bet monitoringa datu (noslodžu) nebūšana pat nelīmējas ar modernu datu centru.
gribas cerēt, ka šis klients bija izņēmums un kaut kādu tehnisku apstākļu dēļ tas ir izņēmums.
citādi viedoklis par DEAC ir sabojāts.
no otras puses, Latvānijā viss ir iespējams.
Varbut vajag paprasit deac viedokli pirms ganities… bet gan jau ka klients ir kartejais kursh visu grib pa 30 ls menesii
gribat teikt, ka monitorings ir maksas pakalpojums? :D