protams, nav forši, ka viņi izlaiž bugainu spēli.
bet arī nepamatoti daudz stulbuma ir lasīts no spēlētājiem.
mans mirstīgais viedoklis par geimu kopumā – pasākums rullē!
personīgi mani kaitina 4 lietas:
- pretinieks karājas kkur mapes vidū! (reāli viņa tur nav).
- kāds citreiz ir neredzams, šis gļuks jau no css betas, V par to jau lamājās.
- pretinieki staigā ar tavas komandas skiniem :[
- serverim nevar ieslēgt sv_turbophysics.
es saprotu, ka daudziem nepatīk, ka viņam fps nokrities, uz mana kompja nekādas izmaiņas, pieļauju, ka arī to fps bugu var labot normāli pagūglējot, – var jau ar tf2/dods pavilkt paralēles fps ziņā.
ja fps iet līdz 67 – ar to pietiek, lai būtu normāls hitbox, nevajag vairs cappot uz 100, miezy ar to rakstīja.
tagad vēl ir dažas tekstūras novāktas, kuras izmantojās populārās kartēs, – kuram tagad viegli? :D
protams, serveru uzturētājiem šitas ir fkn pain in the ass, jo normāla upgrade ceļa nav, visi plagini jāpārliek, daļai ir kkādi bagi :D
bet tas, ka vairs nav 33 un 100 tick ir tikai ieguvums, vairāk vienveidības, citādi – citreiz spēlē uz 100t servera, bet reāli reiti tur 80, tāpat regs nebija labs.
un ar pāris komandām var dabūt to pašu teorētisko, ko ar 100t.
ja jau 66 ticks būtu fails, tad jau cspromodu viņi, visdrīzāk, neportētu uz jauno engine.
jāsagaida, kad zblock izlaidīs, un mēs varēsim bliezt pa vecam.
nerunāsim par gaišo pusi, kas nāk komplektā ar 66tick, tabiem, skaņām, papildus opcijām ingeimā, etc.